Re: SP2 blad instalacja

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 11:45:19 MET DST

RoB log:
> <dupaaa1@buziaczek.pl> schreef in bericht
> Nieraz trwa to dosyc dlugo. Moze wez go na wytrwalosc :)

Jest/było: "...w tym miejscu staje i nie rusze sie dalej.....postep
instalacji ani drgnie....", bo IMHO szkodniki ma <RoB>, które skutecznie
blokują aktualizację albo ma pirata (SP1:-)
Wytrwałość zatem nie pomoże... Pomoże najszybciej/najpewniej nowa instalacja
bez połączenia z Internetem albo kompilacja SP2 z płytą SP1/instalacja (też
bez połączenia). Na podobny temat były dyskusje zatem trzeba ino poszukać tu
i tam.

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC