Re: poszukuje dokumentacji

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 20:05:35 MET DST

roman log:
[...]
> Dzieki za odpowiedz, mam juz dostep do technetu - nawet zainstalowalem
> sobie technetowa plytke (Technet subscription - technical information
> library - august2005) ale nie znalazlem nic poza tym co jest ogolnie
> dostepne na stronach microsoftu, moze posiadasz jakas wiedze gdzie
> dokladniej moge znalez informacje na temat izolacji domeny.

Nie ma za co...
Chodziło mi o raczej o nakierowanie ...bo coś nt pamiętałem z kwietnia br.
O krajowych publikacjach/opracowaniach/poradnikach dotychczas nie słyszałem.
Zatem nie bardzo mogę Ci więcej powiedzieć/pomóc w sprawie.
P.S
Mój post miał na celu mniej więcej (małe) sprowokowanie naszych M$-MVP,
prof. administratorów, którzy IMHO mogliby lepiej Ci podpowiedzieć co i jak
i gdzie.
Po braku reakcji i nieobecności w wątku takowych wnoszę, że być może
bardziej odpowiednią grupą do znalezienia konkretniejszych odpowiedzi byłaby
grupa: pl.comp.networking
GL

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC