Re: poszukuje dokumentacji

Autor: roman <roman_at_nospam.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 11:41:48 MET DST

Michal Biek wrote:

> Może pomoże:-)
> Ponieważ (widzę), że nikt z prestiżowo "obdarzonych" nie zainteresował
> się i nie raczył udzielić dotychczas nawet nijakiej odpowiedzi to
> pozwalam sobie na dowolną interwencję (w swoim charakterystycznym stylu;-)
> Pełne materiały dot. platformy Windows, których szukasz (w jęz. PL)
> dostępne są IMHO niestety jako płatne ze źródełka, a konkretnie za
> pomocą subskrypcji TechNet lub częściowo/fragmentarycznie/periodycznie
> bezpłatnie za pomocą TechNet Flash.
> GL

Dzieki za odpowiedz, mam juz dostep do technetu - nawet zainstalowalem
sobie technetowa plytke (Technet subscription - technical information
library - august2005) ale nie znalazlem nic poza tym co jest ogolnie
dostepne na stronach microsoftu, moze posiadasz jakas wiedze gdzie
dokladniej moge znalez informacje na temat izolacji domeny.