Re: XP - Po podłączeniu dysku z innego komp dane zniknęły

Autor: jjozi jj <jjozi_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 16:07:50 MET DST

> Nie licz na to, że EasyRecovery odzyskał wszystkie pliki z prawidłową
> zawartością.

To nie jest wesoło. ER sciagnał praktycznie kompletne drzewo wiec liczyłem
że jakoś sie to da ruszyć

> Myślę, że powinieneś teraz wykonać naprawczą reinstalację systemu
> uruchamiając setupcor.exe z płytki instalacyjnej.
Próbowałem, jakies problemy ale jeszcze spróbuje nad tym posiedzieć. Chyba
pozostanie nowa instalacja i przenoszenie programów. :(
Miałem nadzieję, że z oryginalnym dyskiem da sie jakoś odwrócić ten bałagan.

--
Dziękuję za informacje i pozdrawiam
Jjozi