Re: Zmiana dysku/partycji z zostawieniem systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 12:53:02 MET DST

Użytkownik "Marcin (news)" <delphins@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:df1au8$54e$1@h1.uw.edu.pl...

> trochę się nie zrozumieliśmy

Faktycznie.

> ja mam teraz dwa dyski (z czego na
> jednym mam partycję systemową ok. 20GB), a chcę je teraz połączyć
> w RAID i założyć od nowa partycje, powiedzmy 25GB+20GB+reszta..
> czyli nie mogę skopiować dysku tylko muszę przerzucić dane na DVD,
> a później odtworzyć system w nowych warunkach. I chodzi o to, że
> nie chciałbym obudzić się z ręką w nocniku, że np. rozmiar
> partycji z obrazu nie odpowiada tej nowej, albo jaka inna

Będziesz kopiował partycję 20 GB na RAID o łącznie znacznie większym
rozmiarze, nie widzę więc problemu... najważniejsza dla Ciebie sprawa
to to, czy użyty do tego program (który z zasady działa spod DOS)
zobaczy dysk docelowy.

> niespodziewanka. No.. chyba, że jest możliwość utworzenia RAID bez
> kasowania danych zapisanych bez istnienia RAID??

Niestety etap tworzenia obrazu partycji będzie nieunikniony. Spróbuj
więc może zaoszczędzić trochę płytek zmniejszając tę partycję na ile
się da BootIt-em.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/