Re: net use dodatkowe litery

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 08:16:50 MET DST

 "Paweł Goleń" log:
> Raczej sprawdzenie ACL zasobu sieciowego i NTFS odnośnie uprawnień
> dla wcześniej uwierzytelnionego użytkownika.

To co napisałem skonstatowałem w świetle definicji podanych przez Ziemka
nie zagłebiając się w szczegóły techniczne dotyczące procesów w
inkryminowanycm przypadku net use. Sprawdzenie/potwierdzenie tego co
piszesz można laicko/ogólnie I określi(a)ć MHO jako autoryzację
użytkownika na dostępie do zasobu sieciowego. Ale nie będę się spierał
specjalnie gdybyś miał inne zdanie nt.:-)

--
Można opuszczać wiadra w głąb pustych
studni i zestarzeć się nic z nich nie wyciągając.