Re: Windows XP i procesor Intel dwurdzeniowy

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 00:57:32 MET DST

piter log:
> Witam,
> Czy dwurdzeniowe procesory Intel serii D8xx (np. D820) wymagaja
> juz Windows XP 64-bit? Bede skladal taki komputer dla znajomego
> i nie jestem pewien do konca jak to jest.
Wyczerpującą odpowiedź możesz znależć u Intela np.:
http://intel.com/products/processor/pentium_D/index.htm
...a u M$ np.:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/64bit/russel_exploringx64.mspx
> Drugie pytanie jest takie - zakladajac, ze bedzie pracowal takze ze
> zwyklym 32bitowym - to czy warto juz zainwestowac w XP 64-bit?
Brak danych o założeniach: przewidywany czas eksploatacji, stopa zwrotu
inwestycji, efektywność.
P.S.
Jeżeli to ma być tylko szpan albo żeby było szybciej to IMHO nie warto
jeszcze dzisiaj...64bit to świetlana :-) przyszłość mniej więcej za 3-5 lat,
gdy powstaną m.in. odpowiadające dzisiejszym 32bitowym aplikacje
pozwalające na pełne wykorzystanie architektury/technologii sprzętu i
możliwości platformy Windows 64bit.
Ale mogę się mylić w tym twierdzeniu, bo to ociera się o wróżenie z fusów.
GL

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC