Windows XP i procesor Intel dwurdzeniowy

Autor: piter <piter_mg_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 15:34:17 MET DST

Witam,

Czy dwurdzeniowe procesory Intel serii D8xx (np. D820) wymagaja
juz Windows XP 64-bit? Bede skladal taki komputer dla znajomego
i nie jestem pewien do konca jak to jest.

Drugie pytanie jest takie - zakladajac, ze bedzie pracowal takze ze
zwyklym 32bitowym - to czy warto juz zainwestowac w XP 64-bit?
Nie wiem jak jest z kompatybilnoscia wstecz.... a na rynku zaczynaja
sie szybko pojawiac procesory 64-bitowe.

System operacyjny bedzie legalnie kupiony i stad jako, ze cena niemala
sie zastanawiam. Chce dobrze czlowiekowi doradzic, a o "nowym" XP
bardzo malo wiem.

pozdrawiam, Piotrek