Re: Ghost 9 :(

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 15:30:39 MET DST

25.08.2005 user ksywką Marcin - nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
> Jestem mocno rozczarowany brakiem pewnej funkcji w Ghost 9.
> Program zostal zakupiony i lipa.
> Ghost 9 nie potrafi zrobic obrazu partycji/dysku pod dosem.
> Nie byloby zadnego problemu gdyby nie to ze oczko wczesniejsza wersja ghosta
> nie potrafi zrobic obrazu dysku SATA pod dosem .
> Zakupilem Ghost 9 i na tym sie skaczylo.
> Osobiscie nie cieszy mnie opcja robie obrazu pod winda. Poprostu chce miec
> mozliwosc dos + sata + ghost = obraz.
> Ma ktos jakis pomysl, sugestie. Chetnie rozwaze rozne opcje.
> Chyba ze gdzies pominalem te opcje jesli tak oddam honor "duchowi" :)

A musi koniecznie być DOS? IMO najwygodniej uruchomić
z płyty/sieci/dyskietki jakiegoś Linuksa albo inne BSD i zrobić obraz.

Dystrybucja Linuksa www.sysresccd.org/ ZTCW ma jakieś ładne narzędzia do
przygotowywania obrazów (chyba partimage). Ale osobiście nigdy jej nie
używałem.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.