Re: Dłuuugie sprawdzanie poczty przy włączonej zaporze

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 15:29:02 MET DST

Jarek Kamiński dnia 2005-08-27 15:14:
> 24.08.2005 user ksywką Krzysiek nabazgrał(a) na grupę
> pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> Tak sobie gdybam... może ten serwer pocztowy sprawdza identa? (spytaj
> admina). Jeśli tak, to odblokuj na zaporze port 113(auth).

na 99% to ident który domyślnie zapora na XP blokuje
sam się o tym przekonałem kiedyś gdy mój thunderbird
przy wysyłce poczty po smtp/auth/tls odczekiwał dobre 30 sekund
zanim serwer przyjął od niego pocztę do wysyłki :)
pomaga dodanie wyjątku na przychodzący TCP na port 113
bo wtedy winda odsyła reset połączenia i pytanie o identa
nie trafia w czarną dziurę :D

--