Re: [XP PRO] problem ze startem

Autor: Eca <wall_stWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 19:16:26 MET DST

> Witam
>
> mam taki problem stalo mi sie to juz 2 raz
> nie chce mi zastartowac windows pokazuje sie logo Windows XP pasek ladowania
> pochodzi troche i nastepuje restart komputera. probowalem we wszystkich
> trybach awaryjnym, wiersz polecen, ostatnia dzialajaca...
> co najlepsze jesli daje instalacje windows xp z plyty cd to w procesie
> instalacji w ktorym sa podane partycje do wyboru dysc C:/ jest nieznana
> partycja jesli uruchamiam instalke i daje opcje R (naprawianie) to wyskakuje
> wiersz polecen i jest normalnie dysk c:
> [...]

tez miale taki problem tyle ze umnie nie pokazywało sie logo xp
problem u mnie polegał na uszkodzonym pliku system ()
znajduje sie on w Windows\System32\Config\
(jest tam wiecej plikow o tej nazwie jest to ten bez rozszerzenia)

ja to naprawiam w taki sposob ze na innej partycji mam w98
i mam w zapasie ten plik (co jakis czas robie jego kopie
kiedy xp chodzi ok i w razie awarii podmieniam najbardziej aktualna kopia)
 i go podmieniam po 98 i działa

jak nie masz jego kopii to znalazlem to moze tak

http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/98d3c9e23d5fbca
b/94b3ef6b2e65e6a5?lnk=st&q=plik+system+xp&rnum=1&hl=pl#94b3ef6b2e65e6a5

pisza tam tak
... "
Problem nie jest tak rzadki, dysk jest w porządku.
Rozwiązanie polega na skopiowaniu dobrej wersji pliku system z katalogu
Windows\Repair\ do katalogu Windows\System32\Config\ - po uprzedniej zmianie
nazwy pliku system, który w tym ostatnim katalogu istnieje (bądź przechowaniu
go
w inny sposób - to na wszelki wypadek).
W razie niemożności zastosowania tego rozwiązania pozostaje jeszcze ponowna
instalacja XP do tego samego katalogu.
"