[XP PRO] problem ze startem

Autor: tommy <bombell_at_yahoo.com>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 09:16:14 MET DST

Witam

mam taki problem stalo mi sie to juz 2 raz
nie chce mi zastartowac windows pokazuje sie logo Windows XP pasek ladowania
pochodzi troche i nastepuje restart komputera. probowalem we wszystkich
trybach awaryjnym, wiersz polecen, ostatnia dzialajaca...
co najlepsze jesli daje instalacje windows xp z plyty cd to w procesie
instalacji w ktorym sa podane partycje do wyboru dysc C:/ jest nieznana
partycja jesli uruchamiam instalke i daje opcje R (naprawianie) to wyskakuje
wiersz polecen i jest normalnie dysk c:
prosze o pomoc jak to naprawic nie chce od nowa instalowac systemu mam tam
wazne dane boje sie tez ze stanie sie to znowu. co moze byc przyczyna?
dziekuje za pomoc.