Problem ze sterownikiem grafiki - Kod 10

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 20:24:25 MET DST

Witam!

Ostatnio mam problem ze sterownikiem do karty graficznej...

Obraz mam ustawiony na 100 Hz, a problem polega na tym, że komp startuje z
odświerzaniem 60 Hz. Przesuwanie okienek jest również strasznie powolne i widać
jak się odświerzają. Poprostu sterownik od grafiki nie działa.

W takich przypadkach wchodzę do "Menadżera urządzeń" i przy sterowniku karty
graficznej jest żółty wykrzyknik. Dalej daje właściwości tego sterownika, a tam
m.in. kompunikat:
"Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)"

Wybieram na tym sterowniku opcje "Wyłącz" później "Włącz" i już działa
prawidłowo. Dopiero teraz znowu mogę ustawić obraz na 100 Hz.

Probowałem różnych wersji sterownika, czyszczenia programem "Driver Cleaner 3",
ale to nic nie zmienia.
Kiedyś zdarzało się to może raz w tygodniu, a teraz co 2-3 uruchomienie komputera.

Ktoś ma jakiś pomysł?

--
Pozdrawiam, Arek