Re: SATA pod WinNT 4.0

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 20:06:17 MET DST

Użytkownik "MK" <silos@po.pl> napisał w wiadomości
news:degv70$edd$1@news.task.gda.pl...

> To narzedzie : Konsola Odzyskiwania mozna uruchomic pod NT
> przegrywajac z zainstalowanego XP plik uruchomieniowy z tym
> programem ?

Niezupełnie. Najprościej jest uruchomić ją z płytki instalacyjnej XP,
W2k lub W2k3. Druga możliwość to odpalenie czterech dyskietek
instalacyjnych XP/W2k/W2k3, które można za darmo pobrać z ftp
Microsoftu. Trzecia możliwość - jak masz płytkę CD bądź te dyskietki,
to spod działającego systemu uruchamiasz polecenie winnt32.exe
/cmdcons, co spowoduje zainstalowanie Konsoli na hdd i dopisanie jej
do menu startowego ntloadera (jednak ja osobiście tej ostatniej metody
pod NT4 nigdy nie ćwiczyłem).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/