Re: Zepsułam DHCP w Windows2k Server?

Autor: Ewelinka <ewelinka123_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 16:40:04 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:dekgbt$6ls$1@inews.gazeta.pl...
> propobawals ipconfig /release i ipconfig /renew
>
> problem wzial sie prawodpodobnie stad ze uzylas ICS do udostepnienia
> neostrady, a ICS udostepnia swoj wlasny "serwerek" DHCP i klienci
> pobieraja z niego adres
>
> Jezeli chcesz udostepnic Neo i masz w2k serwer to mozesz to zrobic przez
> usluge Routing and remote access

Podłączenie komputera z neostradą było pomyłką - nie zależy mi na internecie
w tej sieci.
Próbowałam stosować na klientach ipconfig z opcjami, ale to nic nie pomogło.
Ponieważ nie znam sięzbyt dobrze na serwerze domeny - stąd chcę być bardzo
ostrożna. Wchodząc jednak w narzędzędzia administracyjne/DHCP zauważyłam, że
serwer DHCP jest wyłączony. Niestety nie potrafię go włączyć od nowa -
polecenie uruchom jest niedostępne (zaznaczone jako niekatywne). Mam do
wyboru usunięcie serwera, jakąś autoryzację, deautoryzację. Nie wiem czy
problem da się rozwiązać gdzieś w tym miejscu, np. poprzez wyrzucenie
serwera dhcp, a potem zarejestrowanie go na nowo?