Re: Zepsułam DHCP w Windows2k Server?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 15:16:49 MET DST

Ewelina wrote:
> Mam problem
> Jest sieć (ok.30 komputerow), podlaczona do win 2K serwer jako serwera
> domeny. Klienty maja ustawianie automatyczne wykrywanie ustawien sieci, a
> przydzielaniem IP komputerom odpowiada (jesli dobrze rozumiem) komputer
> domeny, a wlasciwie serwer dhcp.
> Wszystko bylo ok, dopoki pod siec nie podpielam komputera z Neostradą z
> zainstalowanym udostępnianiem łącza. Okazało się, że nagle wszystkie
> komputery przestały widzieć domenę, nie da się do niej zalogować. Odłączenie
> trefnego komputera nie pomaga - komputery już nie chcą się logować do
> [...]

propobawals ipconfig /release i ipconfig /renew

problem wzial sie prawodpodobnie stad ze uzylas ICS do udostepnienia
neostrady, a ICS udostepnia swoj wlasny "serwerek" DHCP i klienci
pobieraja z niego adres

Jezeli chcesz udostepnic Neo i masz w2k serwer to mozesz to zrobic przez
usluge Routing and remote access

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl