Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 18:55:39 MET DST

Piotr Smerda log:
[...]
> Pluć możesz sąsiadom na parapet - w odpowiednim wątku była rozmowa na
> temat
> seriali. Jednak z uporem maniaka twierdzisz że to było "w celach
> edukacyjnych" i nie przyjmujesz do wiadomości że to co zrobiłeś było
> nielegalne. I nie jest to szukanie "dziury w całym" a uświadamianie Ci że
> nie powinieneś tego robić.
Widzę, że jesteś totalnie nierozgarnięty ... i z "igły robisz widły"...
Podawanie ich jest z prostego powodu legalne...nie są objęte ochroną prawną.
Tym bardziej, że nie są IMHO (wy)kradzione. Są wygenerowane i nie
mam(y)/masz żadnej pewności/gwarancji/potwierdzenia, że są "działające" :-)
Ich ewentualne zastosowanie/korzystanie z nich jest nielegalne, szanowny
(albo nie), mecenasie ds IT.
BTW uświadamiać to możesz sobie swoje pociechy/podopiecznych. Mam pełną
świadomość/wiedzę w spr. tego co robię, w sensie odpowiedzialności prawnej!
AFAIK stosując Twoją filozofię także odsyłanie do wyszukiwarki, aby poszukać
serial też jest nielegalne. Zatem działalność wyszukiwarki jest nielegalna,
bo udostępnia strony z tymi serialami. SRY, ale taka teoria jest warta
LOL...!
I na tym kończymy występ w spr.
10x
GL

--
Now playing: "Nie szkoda róż kiedy płoną lasy..."