Re: Apache2 na Win2k jako usluga

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 15:22:37 MET DST

On 24 Aug 2005 14:47:47 +0200, qwertek wrote:

> Witam!!
> Zainstalowalem Apache2 na Windows 2000 Server. Dopiero jak nie chcial mi dzialac
> to zorientowalem sie, ze mam wlaczonego IIS. Wylaczylem wiec wszyskie uslugi z
> nim zwiazane - problem w tym, ze po wylaczeniu IIS nie wiem jak wlaczyc Apache2
> jako usluge. w celu wlaczenia serwera Apache uruchamiam plik apache.exe z
> katalogu bin.
> Jak wlaczyc go jako usluge, przy czym:
>
> net start Apache2
>
> pokazuje, ze nieznana komenda net
>

> Pozdrawiam
>
> qwertek

Po zainstalowaniu Apache powinna się w ApacheGroup w Start/Programy pojawić
opcja "Install Apache as service". Uruchom to i sprawdź w aplecie Services
(Start/uruchom/services.msc) czy jest usługa Apache
Jeśli jest to ustaw jej tryb uruchamiania na automatic.
Co do problemów z komendą "net" - sprawdź czy masz poprawnie ustawione
ścieżki dostępu.
START/Uruchom/CMD/Set P

--
Pozdrawiam