group policy - filozofia

Autor: moneo <biuro.skasuj_at_moneo.skasuj.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 15:15:09 MET DST

qaniam,

zebym sie upewnil ze robie (lub nie) z glowoa..
w ad mam kontener 'komputery'; sa to komputery zwyklych userow,m.in.
ze wskazaniem dla ustawien ie serwera proxy, ktory wycina wszystkie
pliki wykonywalne, sporo stron xxx i inne takie. dziala toto i to
nawet niezle..

z przyczyn roznych potrzebuje kilku userom odciac dostep do inetu
calkowicie. pierwsze co mi przyszlo do glowy to utworzyc kontener
rownolegly i przypicac w nim polisy takie jak dla 'komputery', przy
zym zmienic narzucane ustawienia proxy na serwer nieistniejacy. userzy
wrzuceni do kontenera nie mieliby - tak mysle - inetu..

potem wymyslilem ze skoro kontener dziecko bedzie dziedziczyl od
kontenera rodzica, to nowy kontener dla koomputerow bez inetu zrobie
nie jako rownolegly do 'komputery', ale wewnatrz 'komputery'. zrobilem
nowy kontener 'no-inet' wewnatrz komputery i pytania:
- w 'noinet' nie mam zadnych polis; czy polisa w 'komputery' i tak sie
dziedziczy?
- w 'noinet' moge dodac link do polisy znajdujacej sie w 'komputery';
to koniezne zeby polisy byly te same?
- jezeli 'noinet' dziedziczy polisy z 'komputery', to zeby jedno z
tych ustawien zmienic, musze stworzyc nowa polise wlasciwa dla
'noinet' i umiescic ja 'nad' polisa skopiowana/dziedziczona z
'komputery'?..

pozdrawiam