Re: Synchronizacja Outlooka (czy potrzeba Exchange)?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 14:14:48 MET DST

Jacek Marek schrieb:

> No jest, i co z tego?
> Aaaaa, bez Office też jest - niespodzianka.

to z tego, ze jak ktos juz ma Office, to taki dodatek do Exchange w
postaci darmowego Outlooka jest troche smieszny :)

> Co w tym dziwnego?

nic.
widac nie czytales calego watku.
po prostu sa rozwiazania tansze.

> A po co Office, o ile nie musisz mieć worda, excela, itp.?

a myslisz ze ktos, kto wybulil kupe kasy na Exchange, nie bedzie mial
pakietu biurowego w postaci MS Office? :)

> ;-)

> Tia, a "ciężarowy" sedan z 4rema osobami w DR. 5 nie wsadzisz?

> Taki kupiłeś za "śmieszne" pieniądze taki masz.

moze nie tyle kupilem, ale "juz byl".
i kolejnych na pewno nie kupimy.

> Nik nie zmusza.

dokladnie.