Re: niedostepnosc zasobow

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 22:25:13 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

znowu mi podskoczy flejm counter

(...)

> Nie mogę znaleźć, XP-AntiSpy to robi między innymi, należałoby
> podpatrzeć File/RegMonitorem co zmienia.

a jednak poprosze

moze sie i myle ale XP-AntiSpyware modyfikuje chyba troche inny limit
polaczen - czyli liczbe mozliwych do nawiazania wychodzacych polaczen
TCP\IP. To jest cos innego.

Tak ze prosze Cie bardzo - jezeli mozesz o podanie tego magicznego
klucza rejestru ktory to wykonuje - o moze jak przestane zwracac uwage
na licencje to bedzie mi potrzebny

(...)

> Fragment o Niemcach specjalnie wyciąłeś?

Tak, chodzilo mi o to co Ty napisales.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl