Re: OT Re: Kopia dysku jeden do jeden

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 18:34:36 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:defdhs$555$1@opal.icpnet.pl...
> http://tinyurl.com/ddz8m

Czy jestes katolikiem?
Tak sie tylko z ciekawosci zapytam... Przykro mi ze miales ciezkie
dziecinstwo...ze Cie mama nie kochala...ze wokol ludzie zli i niedobrzy Cie
nie doceniaja. Ale nie bardzo rozumiem w czym moge Ci pomoc.
Ogolnie nazwisku Biek nie wystawiasz dobrego swiadectwa, mam skromna
nadzieje ze Twoji rodzice nie czytaja tej grupy i dzieki temu nie beda
musieli sie wstydzic za syna.
A poza tym usmiecham sie do Ciebie zyczliwie :D. Moze jutro bedziesz mial
lepszy dzien :D czego Ci szczerze zycze.

PS
Wybacz mi ale nic nie poradze na to ze nie rozumiesz pojecia downsampling,
napisalem to zyczliwie i nie rozumiem dlaczego zachowujesz sie jakbys
probowal sie mscic...