Re: Usuniete pliki - naprawa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 22:40:47 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:dedbua$ooi$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
>
> No to w takim razie bardzo "śmieszny" program (Advanced Utilities
> GmbH) do odzyskiwania skasowanych/usuniętych plików byłby
> to...?!:-) BTW przy <fair> to może być jak piszesz, ale przy
> <good> powinno zadziałać IMHO bez problemu....!
> ...a i rejestracja może pomoże...!

Większość programów pozwala odzyskiwać dane z wykorzystaniem tablic
alokacji plików i bez. W tym pierwszym przypadku - o ile tablice nie
są uszkodzone - pliki powinny zostać odzyskane poprawnie; w tym
drugim - wszystko zależy od stopnia ich fragmentacji. No i od
dodatkowych umiejętności programu, bo niektóre potrafią inteligentnie
posklejać plik z kilku fragmentów albo obciąć go w odpowiednim
miejscu, jeśli nie da się ustalić jego zakończenia. Tak czy tak, żaden
program nie da gwarancji, że pliki zostaną odzyskane poprawnie. A ten
znacznik o którym piszesz to tylko orientacyjna informacja dla
użytkownika, na ile kompletny jest ciąg składający się na dany plik;
sprawdza się ona nawet dość często, ale zawsze pozostaje ta reszta
przypadków ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/