Usuniete pliki - naprawa

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 06:59:30 MET DST

Witam
Przez nieuwage usunąłem kilka plików *.jpg z kosza. Zaraz to
zauważylem i odzyskałem te pliki prog "recovery 4 all" , ale pomimo ze
pliki fizycznie już sa nie moge zobaczyć co zawieraja czyli nie ma
obrazków. Mozna to jakos naprawić? Mozna jakoś pliki zmodyfikować tak
aby by mozna było obejrzec te jpegi? Czym tego dokonać. Samo ACDSee
krzyczy ze cos tam not recognized i nie chce przekonwertować

--
Pozdrawiam
C.R.E.E.D.