Re: "at" nie widzi systemowych zmiennych...

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 19:06:16 MET DST

MrKramer wrote:

> Dziekuje, caenna informacja.
> Jednakze ja w swoim skrypcie wykozystuje zmienna %date% i %time%, ktore
> nie sa standartowo pokazywane, czy to na koncie administratora czy na
> zadnym innym koncie.
> Wykonalem tak jak piszesz (at gb:mm /interactive cmd.exe, pojawila mi
> sie konsola i wpisawszy echo %time% dostalem aktualny czas. A skrypt
> uparcie tego czasu nie pobiera.
Juz sobie poradzilem. Wszystko dziala.
Dziekuje za pomoc i naprowadzenie na wlasciwy tor.
Problemem bylo to, ze w skrypcie nie ma wpisu gdzie ma sie zapisywac
wynik, tzn jest, ale brak bylo sciezki. Po uruchomieniu skryptu recznie
zapisywalo sie w tym samym katalogu co skrypt. Jak byl uruchamiany z
"at" zapisywal sie gdzie indziej.
Blad naprawiony. i jeszcze raz dziekuje.