Re: "at" nie widzi systemowych zmiennych...

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 18:54:14 MET DST

Bronek Kozicki wrote:

> napisz na koncie administratora:
> C:>at 15:56 /interactive cmd.exe
>
> zamiast 16:30 powinna jedna minuta w przyszłość wg. aktualnego czasu
> zegara komputerowego. Poczekaj aż zadanie się uruchomi. Ponieważ jest
> interaktywne to zobaczysz konsolę działającą na koncie LocalSystem. Na
> tej konsoli możesz sobie sprawdzić dostępne zmienne systemowe i
> działanie swojego skryptu
>

> B.
Dziekuje, caenna informacja.
Jednakze ja w swoim skrypcie wykozystuje zmienna %date% i %time%, ktore
nie sa standartowo pokazywane, czy to na koncie administratora czy na
zadnym innym koncie.
Wykonalem tak jak piszesz (at gb:mm /interactive cmd.exe, pojawila mi
sie konsola i wpisawszy echo %time% dostalem aktualny czas. A skrypt
uparcie tego czasu nie pobiera.