Re: program wysylajacy adres IP na inny komputer

Autor: marcs <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 09:45:59 MET DST

korrado napisał(a):
> Witam!
> Mam nastepujacy probelm, bardzo bede wdzieczny za wszelkie sugestie jak go
> rozwiazac.
>
> W domu mam kompa z neostrada (zmienny ip)
>
> Pomozcie!!!

Pomoże ci tak zwany DDNS ( dynamiczny dns).
Ja uzywam www.no-ip.com i bardzo sobie chwalę.
Zarejestruj sobie jakąś nazwę np dom.no-ip.com i po kłopocie.
W domu na neo instalujez klienta ( ja z poziomu aplikacji uruchamiam go
jako usługę) i łączysz się z pracy po nazwie a nie po adresie IP.
Całość jest banalnie prosta, także dasz sobie rafę.

Pozdrawiam

marcin