program wysylajacy adres IP na inny komputer

Autor: korrado <korrado_at_op.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 04:55:07 MET DST

Witam!
Mam nastepujacy probelm, bardzo bede wdzieczny za wszelkie sugestie jak go
rozwiazac.

W domu mam kompa z neostrada (zmienny ip)
w pracy mam aster (staly ip) bardzo czesto potrzebuje polaczyc sie z pracy do
domu programem do zdalnej kontroli (realVNC)
wystarczy zmiana systemu, odlaczenie neo, zeby adres ip sie zmienil a ja niemoge
sie polaczyc. -> (zona i dzieci w domu - to gwaancja na conajmniej 5 restartow
dziennie :)

Czy znacie moze jakis program ktory przy kazdym polaczeniu neo wyslal by adres
IP na maila, albo jakos inaczej ?

Slyszalem kiedys ze jakies konie trojanskie maja taka opcje, ale szczerze mowiac
 nie bardzo chce instalowac trojana (to chyba jest niebezpieczne!).

Pomozcie!!!