Program do backupu danych

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_nospam.o2.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 20:00:50 MET DST

Witam,

Potrzebuję programu do backupu danych. Potrzeby mam niezbyt wielkie, chodzi
o mój komputer. Zależy mi na tym, aby był w stanie robić po peirwszym
backupie backupy przyrostowe i żeby był wiarygodny, to jest nie wysypał się
przy pierwszej lepszej okazji i nie zgubił wszystkich zapisanych danych.
Fajnie by też było, aby przechowywał te dane w jakimś przyjaznym dla
człowieka formacie, na przykład zwykłe foldery + metadane, aby nawet w razie
jego wysypki i tak dane były do odzyskania, chociaż to ostatnie już
niekoniecznie.

Generalnie, jak znacie jakiś ciekawy i sprawdzony program, dajcie znać. Nie
musi być darmowy.

Pozdrawiam,
Konrad Billewicz