wireless zero configuration tool

Autor: Marcinek <marcinek_at_marcinek.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 19:32:51 MET DST

Witam,

Komp. z XP Home, przez prawie rok dzialala sobie siec bezprzewodowa na nim
bez problemu, az tu nagle klops.. przestalo..

Objawia sie to tak, ze we wlasciwosciach polaczenia nie da sie naklonic
windowsa do wyszukania dostepnych sieci.. twierdzi ze, karta moze byc
uzywana przez inny program - nie mam zadnego innego programu, albo jakis
blad i odsyla do strony MS, z tekstem, ze to przyczyna moze byc nie
dzialajaca usluga wireless zero configuration tool, usluga faktycznie nie
dziala :/ i nie da sie jej uruchomic.. w logu systemowym jest tylko
informacja:

The Wireless Zero Configuration service depends on the NDIS Usermode I/O
Protocol service which failed to start because of the following error:
The system cannot find the file specified.
For more information, see Help and Support Center at

Uslugi NDIS Usermode I/O Protocol nie ma w ogole na liscie - nie wiem co sie
moglo z nia stac :/
Ani tez jak doinstalowac.. Jakies pomysly jak przywrocic siec bezprzewodowa
do zycia?
Chcialbym uniknac reinstalacji windowsa, probowalem juz skorzystac z
narzedzia do przywracania systemu, ale tez bez rezultatu :/

pozdrawiam