Re: cd-rom nie dziala

Autor: cacup <cacup_at_nospam.stud.pam.szczecin.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 19:10:39 MET DST

> Jesli masz stacje dyskietek w tym modelu, to mozesz stworzyc obraz
> partycji systemowej, i nagrac go na innej partycji.

flopa mam tylko przez usb, a na hdd tylko jedna partycje

> w razie niepowodzenia odpalisz z dyskietki norton ghosta (bo ten programik
> mam na mysli) i przywrocisz system.

a czy moge obraz przeniesc przez kabel sieciowy na inny komputer i potem z
niego w razie czego ten obraz sciagnac i dokonac powrotu ghostem?

> Jesli mozesz wyjac naped z kompa (w mojej toshibie mozna) to wyciagnij go
> i odpal system bez niego, potem restart i wloz z nim.

nie mam dysku combo, jest zainstalowany na stale (chyba - model teac
dw224-e)

> Zainstaluj tez sterowniki ASPI

czym sa te sterowniki? poszukam na google'u...

> zobacz tez na stronie toshiby czy nie ma noweg firmware do twojego napedu
> cd.

juz zerkam... http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_modSel.jsp
(satellite 2435-s255) - kurde calkowicie zdebialem czego mam szukac