Re: cd-rom nie dziala

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 18:41:56 MET DST

> problem i zmartwienie to mam tylko z tym jak ja przeinstaluje system...

Jesli masz stacje dyskietek w tym modelu, to mozesz stworzyc obraz partycji
systemowej, i nagrac go na innej partycji. w razie niepowodzenia odpalisz z
dyskietki norton ghosta (bo ten programik mam na mysli) i przywrocisz
system. Jesli mozesz wyjac naped z kompa (w mojej toshibie mozna) to
wyciagnij go i odpal system bez niego, potem restart i wloz z nim.
Zainstaluj tez sterowniki ASPI, zobacz tez na stronie toshiby czy nie ma
noweg firmware do twojego napedu cd.

Pozdrawiam
_
Goomy