konwerter pliterek

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 12:34:35 MET DST

Czy ktoś zna jakiś malutki programik pod Win 2000, który konwertowałby
polskie literki w plikach TXT na ich bezogonkowe odpowiedniki? Może też
być taki, który bazowałby tylko na danych pobieranych ze schowka.
Szukałem na sieci ale jedyne, co mi się udało znaleźć to kod takiego
programu w ASM :-/ A potrzebne mi to jest to konwersji plików TXT przed
wrzuceniem ich treści do elektronicznego organizera.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066