Win Media Player :(

Autor: Marqvs <gissen_Wytnijj__at_o2.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 18:48:35 MET DST

Witam!

Szwankuje mi cos Windows Media Player w Win2003 SP 1 PL. Przy probie
uruchomienia jakiegos filmu pojawia sie komunikat "Wysyłanie żadania o
koder-dekoder" a potem "Bład podczas proby pobierania koder-dekoder", i tak
sie dzieje przy tych plikach gdzie nie ma kodera-dekodera.
Zainstalowałem zestaw kodeków do WMP i nie pomoglo. Co ciekawe Windows Media
Classic otwiera te pliki bez problemu. Mi jednak zalezy zeby odtwarzac WMP
bo tam jest korektor barwy dzwieku.

Co z tym WMP sie dzieje?