Problem z dyskami

Autor: Ludwik <lood_at_Usunto_interia.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 17:16:10 MET DST

Sytuacja jest następująca:
Komputer 1 - WinXP; 3 partycje: 1. NTFS (tu mam system) (oznaczony C:), 2.
FAT32 (D:), 3. FAT32 (E:)
Komputer 2 - Win98; 2 partycje: 2x FAT32

Przeniosłem dysk z komputera 1. do komputera 2. i skopiowałem trochę danych
programem do odzysku danych z partycji NTFS (miałem z nią problem) do
partycji FAT32 (w ramach tego samego dysku).
Gdy przeniosłem dysk z powrotem do komputera 1. sformatowałem partycję NTFS
zainstalowałem WinXP. Proboję otworzyć dysk D i E i wyskakuje mi komunikat
że dysk jest niesformatowany i czy go sformatowac. Jednak gdy dysk jest
podłączony do drugiego kompa wszystkie dane są. Także gdy uruchomiłem płytkę
z Win98 na kompie 1. i wybrałem tam by mi włączyło wiersz poleceń, dane są
dostępne.

Jaka może być tego przyczyna i co z tym można zrobić.

Pozdrawiam

Klap