Re: Serwis WWW na Windows 2003 Server - czy to dobry pomysl?

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 13:12:33 MET DST

14.08.2005 user ksywką Jacek Wołoszka nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> Nie zamierzam toczyc dyskusji o zaletach i wadach IIS.

Cóż, mnie głównie to interesowało. Jeśli mam ASP.NET, to wybór serwera
jest oczywisty. A co, jeśli go nie mam? Albo zamiast niego użyję czegoś
innego?

Czyli chyba, EOT, sam z sobą nie będę dystkutował ;-)

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.