Re: udostepnianie neostrady

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 14:48:42 MET DST

> OK, Ty to rozumiesz, ale weź przetłumacz te proste zależności szefowi
> firmy który szkoduje na zakup nowej myszki, a stać go na Wi-Fi bez
> zabezpieczeń (sic!) w biurze, bo sobie lubi po Internecie połazić..
> znam takie przypadki niestety ;-).
>
> pozdrawiam,

Jesli mozna sie wtracic ....
Zaprezentuj szefowi gotowy pomysl na rozwiazanie tego problemu :)
Pomysl = 1 dodatkowy komputer moze byc PII 266 Mhz z 64 RAM dyskie 2 GB
byle jaka grafika i sieciowka (monitora i klawiatury, myszy moze nie
miec)czyli na moje obliczenia ca 300 zl i okolo 200 zl komus kto to
zrobi :)

na kompie stawiasz linuxa i robisz caly routing z firewallem (iptablesy
sa statefull ispection, a wiec bardzo wysoki poziom sledzenia i
rozpoznawania niepozadanych pakietow). Do niego podpinasz modem neo
a sieciowke do switcha. :) I tyle.

Pozdrawiam