Re: Win2000 z servis packiem4 pokazuje komunikat ostrzezenie wsadz płytę z windowsem

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 14:41:20 MET DST

andrzej wrote:
> Zgodnie z tytułem postu pojawia się komunikat rzadko ale jednak. Pytanie czy ma
> to związek z wirusem czy po prostun starczy zainstalować ze strony microsoftu
> servispaka 4? Problem pojawił się na kilku komputerach z win2000. Niby
> wszystkie mają zainstalowany serivispaki4 trzy mają aktualizowaną pandę ver 2.5
> Jeden jest stary z procesorem pentium bez antywira. Uszkodzona pamięć i nie da
> się na mnim zainstalować anytwirusa bo zawiesza. Więc tu podejrzewam problem z
> pamięcią, ale dlaczgeo na pozostałych pojawia sięte samo ostrzeżenie.
> [...]

Hmm, imho to moze miec zwiazek z zainstalowanym oprogramowaniem.
Np. ja mialem dokladnie takie same problemy z popsutym NortonAntyvirusem
2004
ktory tak mi namiedszal w plikach systemowych ze dopiero po dlugim i
cieszkim dlubaniu sie w rejestrze i Windzie samje oraz z pomoca
instalatora MS Office (tak to nie zart) i windowsowego udalo mi sie
przywrocic orginalne wersje plikow systemowych. A miale dokldnie taki
komunikat, z tym ze przy kazdym restarcie windy. Sprawdz cale
oprogramowanie tyopu Urtilities, antyvirus itp bo one ingeruja bardoz
mocno w system. jesli trzeba to przeinstaluj ktores z nich , albo usun.

Pozdrawiam