Re: Co zamiast scanreg

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 21:19:55 MET DST

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:42fd1ed2$0$15471$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Chodziło mi o narzędzie które automatycznie robi kopie rejestru i
> najbardziej newralgicznych plików systemowych.

Dostales juz kilka propozycji, a ja Ci zaproponuje Spybot Search&Destroy
vers.1.4
http://spybot.safer-networking.de/index.php?lang=en&page=news
opcja "Ochrona" oraz "ustawienia" i tam sobie poklikaj.
BTW sprawdzi Ci czy system nie zostal zainfekowany.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx