Re: Dziwny problem z instalatorem winsows (winXP)

Autor: Adam D <axeld_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 14:49:54 MET DST

Goomy <goomy@interia.pl> napisał(a):

> A nie probujesz czasem tego wlaczyc kiedy juz jest wlaczony? Domyslnie
> ustawione jest na AUTOMATYCZNIE, wylacz moze najpierw ta usluge i wlacz ja
> ponownie.

to nie to... ten sam efekt.

> Przeskanuj system czyms na internetowe ścierwa: Lavasoft Adavare, Search
and destroy. Mks Online.

moj komputer jest czysty jak lza. skanuje czesto.

> Potem menu start : SFC/SCANNOW wloz plyte z instalka windowsa przeskanuje
> system pod katem brakujacych plikow syustem moze barkuje jakichs DLL

tego nie znalem... zrobilem, pojawilo sie okienko ze wyszukuje, jak dojechal
do konca to okienko zniknelo i koniec. nic nie napisal. czy do znaczy ze
jest dobrze czy zle?
a odnosnie powyzszego - a co z update windowsa - czy nie wykryje on, ze nie
sa to pliki oryginalne i nie przywroci mi tych starych z dziurami?

adam