Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 09:14:59 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

(...)

> Mi dziala za pierwszym razem - jezeli nie dziala to problem jest z czyms
> innym a nie z samym mechanizmem GPO. Trzeba po prostu troche wlozyc w to
> przygotowan, planowania i ewentualnie testowania.

mi nie, i na razie nie wiem co to za licho.
ale popatrze.

> A userenv?

popatrze.

> ano .. ale z tego co piszesz ponizej to pewnie zobaczysz ze sie nie
> wykonalo GPO

no wlasnie czesc sie wykonuje (instalacja oprogramowania przez GPO); a
czesc sie nie wykonuje (skrypty uruchamiane przy starcie maszyny).
i to mnie dziwi. zeby cale GPO sie nie wykonalo, to bym zalozyl na
jakies problemy z komunikacja.

czy moze GPO jest przesylane w czesciach?

> mowisz na poziomie usera ktory juz sie zalogowal - z poziomu
> startujacego systemu to czasami inaczej wyglada

nie sadze.

> Prawde mowiac .. stawialbym na to .. dystrybucja oprogramowania w duzej
> ilosci na wielu stacjach potrafila nie jedna siec juz zabic.

ale to, ze skrypty sie nie wykonuja za pierwszym razem, wystapuje nawet
podczas pojedynczej instalacji.

a nawet jak jest duzo instalacji, i czasem GPO sie nie zaaplikuje - to
troche niepowazne - nie ma problemu z logowaniem uzytkownikow,
rozwiazywaniem nazw, przegladaniem sieci lokalnej, www, ftp, sciaganiem
plikow... tylko to GPO.

> Z doswiadczenia - jezeli nie sprawdziles tego to nigdy nie badz tego
> taki pewny. jezeli masz taka stacje ktora sprawia problemy to wylacz jej
> autonegocjacje, ustwa parametry na sztywno i zobacz czy przypadkiem nie
> znikna

sprawdzane sprawdzane specjalnym urzadzeniem, kabelki od serwerow do
wszystkich sal "certyfikowane" i spelniaja normy kat 6.

--
Tomek