Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 23:38:06 MET DST

Tomasz Chmielewski wrote:
> Java, Flash - czyli te najwazniejsze - jeszcze nigdy nie przestalo dzialac.
> ale z jakimis wyszukanymi pewnie moze tak byc.

Java to juz wogole nie jest plugin do przegladarki. Flash jakos
najwazniejszy nie jest - pewnie dlatego ze go blokuje zeby mi stron nie
zasmiecal.

> no, troche pewnie przesadzilem, ale troche czasu przez to zmarnowalem, i
> takie niezawodne to to nie jest (chyba ze sie zalozy, ze za pierwszym
> razem nie zadziala).

Mi dziala za pierwszym razem - jezeli nie dziala to problem jest z czyms
innym a nie z samym mechanizmem GPO. Trzeba po prostu troche wlozyc w to
przygotowan, planowania i ewentualnie testowania.

> w logach na stacjach nic nie ma.
A userenv?

> a z gpresult chyba warto sprobowac.
ano .. ale z tego co piszesz ponizej to pewnie zobaczysz ze sie nie
wykonalo GPO

(...)

> czyste instalacje, bez zadnych doczepionych "polityk".
> problemow z dostepem gdziekolwiek tez nie ma.

mowisz na poziomie usera ktory juz sie zalogowal - z poziomu
startujacego systemu to czasami inaczej wyglada

> to mi sie zdarzalo dzisiaj bardzo czesto.
> co prawda siec byla mocno obciazona - instalacja setek megabajtow
> oprogramowania na kazdej ze stacji - ale bez przesady.

Prawde mowiac .. stawialbym na to .. dystrybucja oprogramowania w duzej
ilosci na wielu stacjach potrafila nie jedna siec juz zabic.

> reczne uruchomienie skryptu dzialalo niezawodnie (ktory wlasnie
> sprawial, ze instaluje sie masa oprogramowania); przerw w instalacji
> oprogramowania nie bylo, czy jakichs innych podejzanych zaklocen sieci
> (typu brak mozliwosci zapisania czy wczytania profilu z serwera).
> problemow z siecia, switchami, kabelkologia nie ma.

Z doswiadczenia - jezeli nie sprawdziles tego to nigdy nie badz tego
taki pewny. jezeli masz taka stacje ktora sprawia problemy to wylacz jej
autonegocjacje, ustwa parametry na sztywno i zobacz czy przypadkiem nie
znikna

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl