Re: Gdzie te TIF_logo pr. MVP?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 00:31:03 MET DST

Michał Biek wrote:
> http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/faq.mspx
> [...]
> Pyt. Gdzie znajdę logo programu MVP?
> Odp. Logo programu MVP w formacje nadającym się do obróbki proponujemy
> pobrać z naszego serwisu w postaci (aut. podkreślenie to link)
> _spakowanego_ pliku_ TIF_ [24 kB]_.
> [...]
> ... i gdzie jest te logo...!?
> P.S.
> Nie chcę innego! Chcę ze strony M$a...!:-)

ech .. nie ma to jak odrobina zdrowego czepiania sie

1. Logo akurat niedawno sie zmienilo i po prostu nie zostalo to
uaktualnione, swoja droga nie wiem czy bedzie (ale uwage juz przekazalem
dalej)

2. jakbys wykazal sie odrobina dobrej woli to bys znalazl przez googla
nowe logo, ja nie mialem z tym problemu

3. Logo do pobrania raczej nie ma sensu bo obejrzec mozesz w wielu
miejscach a uzyc i tak nie powinienes, no chyba ze zostales nagrodzony
(wtedy gratulacje) bo uzycie logo jest objete pewnymi warunkami

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl