Przynajmniej jeden sterownik lub usluga...

Autor: FlashT <no_at_way.com>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 22:14:34 MET DST

Tak tak... zapewne wszyscy znaja ten komunikat o usludze ktora nie moze
zostac uruchomiona a bo to a bo tamto... wszystko fajnie ale schody sie
zaczynaja pojawiac jak taka usluga nie istnieje!

Mialem przez chwile tuner... nie podobal mi sie wiec oddalem. Odinstalowalem
to co do niego istalowalem ale od tej pory dostaje wlasnie powyzszy
komunikat.

Zagladam do podgladu zdazen a tam jak wol bledy:

"Nie można uruchomić usługi WinFast TV2000/DV2000 WDM Crossbar. z powodu
następującego błędu:
Nie można odnaleźć określonego pliku. "

No tak... ale patrze do services.msc a tam nie ma takiej uslugi! I co ja mam
teraz zrobic? Pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem.

Z gory dziekuje za rady,
Pozdrawiam,
FlashT