Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 20:10:38 MET DST

*** Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>:

> No ale sprawa jest prosta,

Otóż nie jest.

> piszesz soft pod jakiś system - trzymaj się zaleceń dla tego systemu.

Ale FF jest wieloplatformowy - w tym chyba rzecz.

> Bardzo lubię firefoxa, thunderbirda zresztą też, ale jestem daleki od
> peanów na ich cześć, trochę w nich jest do poprawienia. Częściowo
> właśnie dlatego, że nie zachowują się do końca tak, jak program pod
> Windows powinien.

I nigdy nie będą np. korzystać z rejestru, no chyba, że ktoś zrobi fork
i dorobi taką funkcjonalność - ale to już nie będzie pod tą nazwą (jest
chroniona). Kiedyś pamiętam był jakiś post na blogu jakiegoś microsoftie
- napisał, że FF mu się podoba itd. ale również, że ma wady - np.
wspomniana obsługa rejestru. Na ten post jedna z głównych głów Mozilli
odpowiedziała, że nigdy rejestru mieć nie będzie bo z założenia ma być
wieloplatformowy. Z resztą taki Apache też nie używa rejestru i IMHO
*bardzo* *dobrze*. Sporo się znajdzie takich programów.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )