Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 20:01:21 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> Chodziło o podpisy do binarek i mechanizm poprawek.

No ale sprawa jest prosta, piszesz soft pod jakiś system - trzymaj się
zaleceń dla tego systemu. Bardzo lubię firefoxa, thunderbirda zresztą
też, ale jestem daleki od peanów na ich cześć, trochę w nich jest do
poprawienia. Częściowo właśnie dlatego, że nie zachowują się do końca
tak, jak program pod Windows powinien.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl