Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 16:31:35 MET DST

daniel wrote:
> Paweł Goleń napisał(a):
>
> Dobrze jednak ze bedzie wersja 7 IE to bedziemy mogli sie cieszyć wieszą
> ilości dziur:).
> PO drugie Firefox to dosyć młody projekt gdyby był tyle na rynku co IE
> to na pewno miałby ponad 50% rynku.
> Jestem ckekawy nowych "funkcjonalności w IE' które w wikszości
> przeglądarkach są już od dawna :)

o bosze - sorry, ale pieprzysz - ja sam uzywam FF ale to co piszesz to
bzdety. Jak pokazaju praktyka to w chwili gdy FF zdobyl troche rynku i
wpad w oko ludizom zajmujacym sie badaniem bezpieczenstwa tegotypu
software to nagle sie okazuje ze taki bezpieczny nie jest. Do tego brak
modelu dystrybucji poprawek (jest nowy proejkt ale narazie to musisz
uaktualniac cala wersje), brak podpisu cyfrowego na binarkach itp
powoduja ze tak cudownie jak to sie przedstawia z bezpieczenstwem nie jest

Oprocz tego projekt FF nie wykazuje (z tego co wiem) jak narazie zadnych
rychow w kierunku przystosowania tej przegladarki do zarzadzania nia w
wiekszych srodowiskach, typu konfiguracja przez mechanizmy jak GPO.

Wiec wylacz tryb zacietrzewienia i spojrz na to obiektywnie

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl