Re: W2k + Ghost 9.0 i plik stronicowania

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 05:45:59 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:jje5m82v5oya.390jhvp8u111.dlg@40tude.net...

> Taka siekiera może być zabójcza :) Zwłaszcza jak użytkownik nie
> wie co robi :)

To wtedy myśli za niego człowiek który mu doradza na grupie ;-). W
opisanej przez usera sytuacji w zasadzie nic tym nie da się popsuć,
chyba jedyne co się może stać to to, że nowe literki nie będą ściśle
odpowiadały starym i system w dalszym ciągu będzie odmawiał logowania.

Taaa... powiedział jeden fachura do drugiego ;-).

> A to taka magia? Load Hive i jazda :) Edycja jak każdej innej
> gałęzi. Poza tym można zgrac rejestr na dyskietkę i wyedytować na
> maszynie obok :) No ale do tego trzeba mieć możliwość zapisu na
> NTFS :)

Dużą dyskietkę. U mnie plik SYSTEM w dobrych czasach miał około 8 MB
wielkości. A spod DOS-a peny raczej nie działają, że już nie wspomnę o
dostępie do NTFS... jak widzisz, przeciętny user potknie się tutaj w
dziesięciu miejscach. I nie, nie chodzi o udowodnienie która metoda
jest lepsza, wręcz bardzo dobrze że padło tutaj alternatywne
rozwiązanie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/