Re: czyszczenie historii w exploratorze windows

Autor: <kwrobel_at_aptus.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 11:57:47 MET DST

Dzięki za odpowiedź ale to chyba nie to. Historia tego co uruchamiałem dalej
zostaje. Spróbuj zrobić tak: skasować cały tekst z paska adresów, ustawić się
kursorem na początku (pustego paska) i nacisnąć strzałkę na dół. Wszystkie
uruchamiane i używane pliki dalej tam są. Nie mam pojęcia jak to usunąć, a
przecież musi to być w systemie gdzieś pamiętane.
Pozdrawiam
K.Wróbel