zapora systemu windows nie wyłącza si

Autor: Piotr M <piotrml_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 10:49:53 MET DST

Mam problem z drukowaniem i udostępnianiem sieci na jednym z komputerów - na
którym mam XP.

Nie można się do niego podłączyć ani z niego na niektóre komputery
(zwłaszcza z WIN98) - a tym samym drukować.
Nie mniej próbowałem z jednego kompa, na którym mam też XP no i wydrukowało.

Jako charakterystyczne jest to, że na tym kompie, z którym mam problem nie
wyłącza się "zapora systemu windows".

Po prostu tak jakby nie działała ta opcja włącz - wyłącz. Przeinstalowałem
jeszcze raz cały Serwice Pack 2 na tym komputerze, ale nie pomogło. Nie
chciałbym formatować kompa i wszystkiego instalować od nowa.
Może ktoś wie jak ten błąd usunąć.

Proszę o pomoc

Piotr